Kürkçü Dükkanı

İnişli, çıkışlı, bol yürüyüşlü, bazen zor koşullarla mücadele içinde, bazen keyifli, sıklıkla şaşırtıcı, kentten kente savrulduğum bir yolculuk sonrası yeniden İstanbul'da, konar göçer düzenden yerleşik hayat düzenine geçme çabası içerisindeyim.

"Endülüs ve tadımlık Lizbon" seyahatimden işinize yarayabilecek notlarımı ve mütevazi karelerimi fırsat buldukça sizlerle paylaşacağım. Bu fotoğraftaki meraklı taze, Cordoba hayvanat bahçesinde tanıştığım, benim gibi fena amatör bir fotoğrafçıya bile bıkıp usanmadan uzuuun uzun pozlar veren, gönüllü manken arkadaşım. O da uzaklara kaçmak istiyor, tel örgülerden bıkmış usanmış. Cinsiyetini bilmiyorum ama "Papatya" ismini kendisine çok yakıştırdım :)

Bu postta yazdıklarım gittiğim yerlerden bağımsız olarak, geziden bana kalanlar ve unutmamam gereken notlar... Daha çok kendim için, sizlere çok anlam ifade etmeyebilirler bu yüzden.

Anafikir 1 : Tüm kalbimle, bir gün bütün sınırların ortadan kalkacağı, dileyen herkesin dilediği yerde özgürce yaşayacağı bir dünyayı umut ve hayal ediyorum. Zaten sınır denen şey bir adımlık mesafeden ibaret değil mi?:)
Anafikir 2 : Anlaşmak ve muhabbet diller, kulaklar ile değil gönüller ile olurmuş. Bir bakmışsınız çok yakınlarınızla konuştukşa uzaklaşmışsınız. Bir bakmışsınız neredeyse hiç ortak sözcüğünüz olmayanlar ile anlaşmışsınız...

Not 1 : Yıldızlarla hemhal olunacak... mümkünse her ay... yeni aydan hemen önceki gece...
Not 2 : Spor! Spor! Spor!
Not 3 : Belki de bir daha hayatım boyunca o kadar güzel bir gün batımına tanık olamayabilirim. Uçağa binerken fotoğraf makinemi yanıma alsaydım ne güzel olurdu...
Not 4 : Sabun, Ezine peyniri, haşlanmış patates, lapa bile olsa birkaç kaşık pilav, Akbil!:), camımızı açtığımızda odaya dolan miss gibi oksijeni bol hava ve seriiiiincecik bir sabah meltemi... Bunların ne kadar tatlı şeyler olduğunu YOK olduklarında anladım. Hepsine ayrı ayrı hürmetlerimi bir borç bilirim :)

Kıssadan Hisse 1 : Tebdil-i mekanda ferahlık vardır.
Kıssadan Hisse 2 : Davulun sesi uzaktan hoş gelir.
Kıssadan Hisse 3 : "Seyahat edin, sıhhat bulun."

Kendimi tanıma yolunda bana kapılar açan bu yolculuğu nasip edene şükürler olsun.

Yakın bir zamanda tekrar görüşmek üzere,